making preperations - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Claudia Brenen - WaarBenJij.nu making preperations - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Claudia Brenen - WaarBenJij.nu

making preperations

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg Claudia

12 Februari 2004 | Nederland, Amsterdam

Hi there,

ain't this great? I wish I knew about this website sooner. Anyway, it's coming in handy now as well, since I'll be leaving soon again. I won't go that far this time, it's "just" France, but he, I won't see most of you for 6/7 months.

What am I gonna do? Well, I took on this underpayed, more-than-full-time job at Eurocamp. I'll be somewhere in the middle of France in a region called the Loire. I heard they have a river and a lot of castles there and it's about 150/250 km south from Paris. And that, my friends, is all I know at this point.

Anyway, if you're interested in what life is like, working on a campsite in France, fill in your email-adress at the bottom right under "Mailinglist" and you will be informed of any new messages on this wonderfull website.

Take care !
Claudia

• 12 Februari 2004 - 11:38

Henk:

Wat leuk zeg dat dit kan. Het hoedje staat je trouwens eeeeeenig.....

Ik blijf benieuwd naar je belevenissen!

Henk

• 12 Februari 2004 - 11:39

Barbara:

Wat lees ik nu!!!!!
    Frankrijk???
    Daar gaan je Italiaanse macho's. Heb je er wel echt zin in?

• 12 Februari 2004 - 11:45

Claudia:

Tja, nix pizza's en pasta, niet duiken en geen Italiaanse mannen. Nee, croissants die ik niet mag van dr. Atkins, wijn die minder lekker is dan de Zuid-Afrikaanse en.....Fransen.

Maar he.......mij krijg je niet gek. Het wordt feest !!

• 12 Februari 2004 - 11:52

Saskia:

Heel veel succes met je nieuwe baan. Hou ons op de hoogte!

• 12 Februari 2004 - 11:54

Marion:

Frankrijk en camping! Beide roepen bij mij nou niet direct een goed gevoel op, maar ik weet zeker dat jij het er naar je zin zult maken. Anders kun je tijdens een bijeenkomst van Eurocamp een in Italie geplaatst persoon (eventueel hardhandig) overtuigen dat hij/zij daar weg wil/moet.

• 12 Februari 2004 - 12:04

Jacqueline:

Wat een mooie website!! Supercool. Ik ben beniewd hoe het gaat worden in Frankrijk. Ik kan me niet zo veel bij voorstellen bij 'jij werken op een campsite', maar het klinkt wel goed en het is eigenlijk niet eens zo ver weg. Wanneer vertrek je eigenlijk?

• 12 Februari 2004 - 12:10

Claudia:

"niks voorstellen bij ik werken op een campsite". Mmm, wat moet ik daar nu achter zoeken?

Ik zit in ieder geval van 8 t/m 11 mrt. in Engeland voor een training en 25 mrt. vertrek ik naar Frankrijk.

• 12 Februari 2004 - 12:31

Tamara:

Heel erg veel succes met de voorbereidingen (het pakken enzo,grrrr) en uiteraard erg veel plezier in Frankrijk. Is dat ook nog een plaats waar we eens op de koffie kunnen komen of worden het alleen maar e-mail contactjes???

• 12 Februari 2004 - 12:41

Claudia:

Ah oui, du café ! Mais bien sûr. Zodra ik het adres weet staat het hier op de site. Wel ff melden van te voren, hou ik de pot warm. (en kan ik misschien mijn ene vrije dag in de week er aan aanpassen)
    O, en als je ontbijt wilt, moet je je tentje meenemen. :-(

• 12 Februari 2004 - 12:44

Gerard:

Heb je niks nuttigers te doen op je werk dan dit soort site's op te zetten??
    (grijnsssss)

Ziet er leuk uit kleintje!
    (heb je hoedje trouwens nog liggen ;-))

• 12 Februari 2004 - 13:24

Claudia:

Hoe kom jij aan mijn hoedje?!@#%?

• 12 Februari 2004 - 13:56

No Bro Gabor:

AAAAAHHH that picture really brightens my day, that's for sure (happy new year?)!!!!
    Anyway i just wanted to brighten yours with wishing you all the best for your stay with all the nice and friendly limeys in the tents in france.... and remember, keep the above smile under all, repeat all (even the 100 percent alcohol free) circumstances!!!!!

gabor H.

• 12 Februari 2004 - 17:12

Hanne En Dominique:

Heel veel plezier in la France! Jou kennende weten we nu al dat je een daar een te gekke tijd gaat beleven :)

• 12 Februari 2004 - 18:48

Paul:

Tjezus wat een hoop reakties al! Wens je een goede tijd in la belle france

• 12 Februari 2004 - 22:31

Jenny & Erol:

Allereerst heel veel plezier en succes!
    Het vergt lef en moed.
    Wij zouden het niet durven.(Jenny zegt dat ik namens mezelf moet spreken.)
    Ik zou er niet eens bij stilstaan om Nederland voor zo'n lange periode te verlaten.
    Petje af.
    Nogmaals veel plezier en succes.

• 13 Februari 2004 - 05:12

Betsy And Bruce:

What an adventurous soul you are! Good luck and safe travelling. Take care and we shall certainly follow your new adventure!

• 20 Februari 2004 - 18:02

Claudia Oswald:

Hope you have a great time there...
    cheers claudia